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밴쿠버 | [샌디 리 리포트] Two things small businesses could do in May

샌디 리 기자 입력21-05-05 09:06 수정 21-05-06 16:14
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중소기업이 5 월에 할 수있는 두 가지 일

 

예방 접종의 가속화와 여행 제한으로 인해 BC 주에서 새로운 Covid19 사례가 느려진 것으로 보입니다. Bonnie Henry 박사는 캐나다가 5 월 동안 매주 2 백만 회분의 화이자 백신을 받게 될 것이라고 말했습니다. 많은 도움이 될 것입니다.

 

그러나 우리가 아무리 잘하더라도 전문가들은 우리가 영원히는 아니더라도 오랫동안 Covid-19와 함께 살아야 할 수 있다고 말합니다.

 

즉, 소규모 기업은 Covid-19 대유행 동안과 이후에 생존하고 번영하기 위해 온라인 상태 여야합니다. 소규모 비즈니스를 소유하고 있고 온라인 상태가 아닌 경우 지금 두 가지를 수행하여 온라인에 접속할 수 있습니다.

 

하나는 "google my business"계정을 개설하는 것이고 다른 하나는 BC 주 정부로부터 "온라인 시작"보조금을 신청하여 귀하의 비즈니스를 온라인으로 완전히 전환하는 데 드는 비용을 충당하는 것입니다.

 

"Google 마이 비즈니스"로 계정을 개설하는 것은 완전한 플랫폼 온라인 존재 (전체 웹 사이트 등)를 원하지 않더라도 취할 수있는 최소한의 디지털 단계입니다.

 

이를 디지털 전화 번호부에 비즈니스를 넣는 것으로 생각하십시오. 전화 번호부에 없는 식당과 같은 사업을 운영한다고 상상해보십시오. 고객이 귀하를 어떻게 찾을 수 있습니까? 그것과 같은것입니다

 

우리가 컴퓨터 사용을 좋아하든 싫어하든 Google을 기업으로 생각하든 간에 사실은 전 세계 대부분의 사람들이 무언가를 구입하거나 서비스를 구할 때 방문하는 곳입니다.

 

기업으로서, 사람들이 귀하가 제공하는 상품과 서비스를 검색 할 때 혼합되기를 원합니다. Google 검색 엔진은 방대하고 정교하며 고객을 비즈니스로 유도하는 데 도움이 될 수 있습니다. 하지만 'Google 마이 비즈니스'계정이 없다면 잠재 고객이 귀하의 비즈니스를 찾는 것이 거의 불가능합니다.

 

귀하의 비즈니스가 다른 사람의 Google 검색에 얼마나, 얼마나 정확하게, 얼마나 잘 표시되는지는 귀하의 비즈니스 프로필이 계정에 얼마나 잘 작성되고 표시되는지에 따라 달라집니다. 

 

이를 잘 수행하려면 서비스를 고용하여 이를 수행하는 것이 좋습니다. 이를 위해 누군가를 고용하려면 기본 서비스 비용이 약 $ 500입니다. 그런 다음 포함하려는 항목에 따라 거기에서 올라갑니다.

 

전문적으로 수행한다는 것은 판매하는 제품과 제공하는 서비스의 좋은 사진을 갖게된다는 것을 의미합니다. 예를 들어, 귀하의 비즈니스가 드라이 클리닝 서비스 인 경우 여러 의류에 대한 드라이 클리닝 가격을 게시하여 고객이 좋은 아이디어를 얻을 수 있도록 할 수 있습니다. 레스토랑에서도 마찬가지입니다. 메뉴를 "google 마이 비즈니스"계정에 게시하여 사람들이 귀하가 제공하는 음식과 가격을 볼 수 있습니다.

 

사람들이 예약을 예약하고 테이크 아웃 메뉴에서 주문할 수있는 웹사이트가 있는 경우 Google 계정 프로필에 필요한 모든 정보를 포함 할 수 있습니다.

 

Google 계정의 또 다른 기능은 사람들이 귀하가 제공하는 서비스에 대한 리뷰를 게시 할 수 있도록하는 것입니다. 행복한 고객은 귀하의 음식과 서비스가 얼마나 훌륭했는지 적을 수 있습니다. 자신의 정보를 게시하여 불량 리뷰에 대응할 수도 있습니다.

 

Google 알고리즘은 자주 업데이트되고 새로 고쳐지는 사이트를 좋아합니다. 이 모든 것이 매우 복잡하고 성가신 것처럼 들릴 수 있지만 아무리 작은 기업이라도 미래는 온라인 상태입니다. 우리는 더 이상 고객을 유치하기 위해 방문이나 입소문에만 의존 할 수 없습니다.

 

온라인 접속에 도움이 될 수있는 많은 비즈니스와 서비스가 있습니다.

 

온라인에 입회하고 재정적 도움이 필요하면 "Launch Online"보조금 프로그램에 따라 자금을 신청할 수 있습니다. 이미 온라인 상태이지만 개선하는 데 도움이 필요하면 보조금을 신청할 수 있습니다. 프로그램 가이드에는 25 페이지의 한국어 버전.

 

이 프로그램은 처음에는 Covid-19 봉쇄가 시작되었을 때 상점에서 상품을 판매하는 비즈니스를 위해 설계되었지만 현재는 레스토랑, 세탁 서비스 또는 미용실과 같은 서비스 산업을 지원합니다. 보조금은 대출이 아닙니다. 보조금을 상환 할 필요가 없습니다.

 

BC 주 정부는 처음에는 1,200 만 달러를 투자했지만 이자가 너무 많았 기 때문에 3 천만 달러를 더 투자했습니다. 9 월까지 연장되지만 그 전에는 돈이 다 떨어질 것입니다. 그렇기 때문에 비즈니스를위한 온라인 입지를 구축하기 위해 재정적 도움을 받으려면 가능한 한 빨리 신청하는 것이 중요합니다.

 

최대 $ 7,500 또는 적격 비용의 75 % 중 더 적은 금액을받을 수 있습니다. 귀하의 비즈니스를위한 디지털 마케팅 비용으로 돈을 사용할 수 있습니다. 레스토랑 온라인 예약 예약, 온라인 상점에서 물건 구매, Google 마이 비즈니스 계정, Facebook 광고, shopify.ca 구독과 같은 모든 것이 보조금으로 지불 할 수 있습니다. 

 

또한 이 돈을 사용하여 온라인 시스템이 설정되면 직원을 교육하여 온라인 시스템을 운영하고 관리 할 수 있습니다.

 

신청 절차는 간단합니다. 적격 한 비용 내에서 보조금을 어떻게 사용할 것인지 설명해야합니다. 승인되면, Facebook과 같은 일부 예외를 제외하고 온라인 디지털 마케팅 및 광고를위한 플랫폼 설정, 교육 및 유지 관리를 위해 BC 기반 서비스 제공 업체를 사용해야합니다.

 

정부는 귀하의 온라인 서비스를 설정하는 데 사용할 제공 업체를 귀하에게 알리지 않습니다. 가능하면 로컬 공급자를 사용하기를 원합니다. 이 문제를 해결할 수있는 많은 비즈니스가 있습니다. Jugga Marketing 또는 Monalo Media는 이러한 작업을 도울 수있는 Burnaby Board of Trade의 회원입니다.

 

이미 완벽하게 작동하는 전자 상거래를 보유한 사람들의 경우 디지털 마케팅 또는 직원 교육을 위해 자금을 신청할 수 있습니다. 승인되면 12 주 동안 프로그램을 구현할 수 있습니다.

 

다시 한 번 launchonline.ca를 방문하여 신청하십시오. 많은 중소기업이 전염병으로 어려움을 겪고 있지만 이와 같은 기회도 있습니다.

 

 



Two things small businesses could do in May

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The speeding up of the vaccinations and the travel restrictions appear to have slowed down new Covid19 cases in BC.  Dr. Bonnie Henry says Canada will receive 2 million doses of Pfizer vaccines every week for May. Which would help a lot.  

 

But no matter how well we do, experts say we may have to live with Covid-19 for a long time, if not forever.  

 

That means small businesses need to be online to survive and thrive during and after the Covid-19 pandemic.  If you own a small business and you are not online,  you can do two things right now to get online.

 

One is to open a "google my business" account, and the other is to apply for a "launch online" grant from the BC Government to help you cover the costs of getting your businesses online fully. 

 

Opening an account with “Google My Business” is a minimal digital step you can take, even if you do not want to have a complete platform online presence (full websites, etc.).

 

Think of this as putting your business in a digital phone book.  Imagine operating a business, like a restaurant, without being in the phone book?  How can customers find you?  It's the same thing.

 

Whether we like using computers or not or what we think of Google as a business enterprise, the fact is that this is where most people around the world go to when they are looking to buy something or obtain a service.  

 

As a business, you want to be in the mix when people search for goods and services you provide.  The google search engine is vast and sophisticated, and it can help you get customers into your business.  But if you don’t have a “google my business” account, it’s almost impossible for the potential customers to find your business.

 

How much, how accurately, and how well your business will show on someone's google search will depend on how well your business profile is written and presented in the account.  To do this well, you will want to hire a service to do this for you.  To hire someone to do this will cost about $500 for basic service.  And then go up from there, depending on what you want to include. 

 

Having it done professionally means that you would have good photographs of the products you sell and the services you provide.  If your business is a dry cleaning service, for example, you can post prices for dry cleaning for different pieces of clothing so that the customers will get a good idea - the same thing with restaurants.  You could post your menus to your “google my business” account so that people can see what foods you offer and at what prices.   

 

If you have a website where people can book a reservation, order from the menu for take-out, you can have all of the necessary information in your google account profile.

 

The other thing the google account has is allowing people to post reviews of the services you provide.  Happy customers can write about how great your food and services were.  You can post your own information to counter poor reviews as well.

 

The Google algorithm likes sites that are updated and refreshed often.  All of this might sound very complicated and cumbersome, but no matter how small a business, the future is online.  We can no longer rely on walk-ins or word of mouth alone to attract customers.  

 

There are lots of businesses and services that could help you get online.  

 

If you want to have a presence online and need financial help, you can apply for funding under the "Launch Online” Grant Program.  Even if you are online already but need help improving it, you can apply for the grant.   The Program Guide has the Korean language version on page 25.  

 

This program was initially designed for businesses that sell goods in stores when the Covid-19 lockdowns began, but now it gives supports to the service industry like restaurants, laundry services or hair salons.  Remember, grants are not loans.  You do not have to pay back grants.

 

The BC Government put in $12 million at first but put in $30 million more because there was so much interest.  It’s extended till September, but the money will probably run out before then.   That’s why it’s vital that you apply for it as soon as possible if you want to get financial help to set up an online presence for your business.  

 

You can receive up to $7,500, or 75% of eligible expenses, whichever is less.  You can use the money for digital marketing expenses for your business.  Things like booking reservations online for your restaurant, buying things in your store online, google my business accounts, advertising on Facebook, subscribing to shopify.ca are all things that you can pay using the grant.  You can also use the money to hire someone to train your staff to operate and manage your online systems once it’s been set up.  

 

The application process is straightforward.  You will need to explain how you intend to use grant funding within eligible expenses.   If approved, you will need to use BC-based service providers for setting up the platforms, training and maintaining for online digital marketing and advertising with some exceptions like Facebook.   

 

The Government will not tell you which provider to use to set up your online services.   It wants you to use a local provider if possible. There are lots of businesses around that could help you with this. Jugga Marketing or Monalo Media are members of the Burnaby Board of Trade who can help with these.  

 

For those who already have a fully functioning e-commerce in place, you can still apply for funding to do digital marketing or staff training.  You will have 12 weeks to implement the program once approved.  

 

Once again, please visit launchonline.ca to apply. Many small businesses face difficulties during the pandemic, but there are opportunities like these as well.  

 

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